EXT tlumič STORIA LOK V3 - ENDURO RACING
Popis
EXT tlumič STORIA LOK V3 - ENDURO RACING
Tlumič pro všechny endurové jezdce, kteří hledají maximální možnost nastavení, skvělý výkon tlumiče, podporu v těch nejtěžších podmínkách a neotřelý design.
Tlumič se interně nastavuje na základě objednávky od zákazníka. Pro správné nastavení je potřeba vyplnit objednávkový formulář s informacemi o svém kole, hmotnosti jezdce atd. Pro objednání nás prosím kontaktujte na info@fdfbikeshop.cz.
V ceně tlumiče jsou 2 pružiny!
- Metrické a Imperiální rozměry tlumiče
- Klasické uchycení tlumiče
- 4 možnosti nastavení (LSC-HSC-LSR-Lok patentovaný systém)
- Vysokoprůtokový Ø29 mm hlavní píst
- Ø24 mm valve piston
- Ø14 mm pístnice
- Nová technologie Lok - Pokrokové otevírání – Tichý chod
- Oddělené okruhy pro průtok oleje (bump & rebound oil flow)
- Ultra low-friction úprava
- Továrně vyladěná technologie HBC
- Velmi nízký tlak v zásobníku pro maximální citlivost (55 psi)
- Plné hydraulické nastavení na míru
- Váha: 636 g (200×57 mm. Standard uchycení – 375 lbs. pružina)
LOK 2.0
2-way systém uzamykání je vylepšen, aby se zabránilo jakémukoli houpání při šlapání na jakémkoli povrchu. Systém LOK je zcela přizpůsobitelný a má přepouštěcí ventil, který zabraňuje jakémukoli poškození, pokud zapomenete páčku LOK před jízdou z kopce otevřít. Skládá se ze zcela nezávislého ventilového systému, který řídí tok oleje v samostatné komoře. Sílu vyvinutou, aby se zabránilo jakémukoli houpání, si může jezdec zvolit a upravit podle jeho preferencí. Verze 2.0 nabízí větší podporu a je tišší než předchozí verze.
Úprava s ultra nízkým třením
Většina kluzných částí, které tvoří EXT tlumiče, jsou vyvinuta s technologií tření UltraLow. Shaft je upravena tak, aby se zvýšila životnost, pevnost a snížilo tření. Kluzná pouzdra jsou z karbografitu, těsnění jsou vyráběna na míru a vyvíjena tak, aby se neslábla a udržovala konzistenci při kontrole tlumících sil.
Hydraulická BOTTOM-OUT technologie (HBC)
Společnost EXT Racing Shox představila tuto funkci na World Rally Car v roce 1994. Systém Hydraulic Bottom-Out umožňuje progresivní kompresi a díky tomu je možné jezdit s měkčí pružinou pro lepší a zlepšenou trakci. Systém HBC ovládá pouze posledních 15% zdvihu. Můžete se tedy spolehnout na měkčí pocit a velkou podporu v posledních milimetrech na zadní zdvihu vašeho kola. Více než 50% vyhrazené hydraulické síly výhradně k ovládání bottom-out. Díky tomu můžeme použít menší dorazový kroužek a můžete počítat s každým milimetrem vašeho zdvihu. Systém V3 HBC, který je součástí modelu STORIA, není externě nastavitelný.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.