EXT tlumič ARMA V4 - DOWNHILL RACING - TRUNNION
Popis
EXT tlumič ARMA V4 - DOWNHILL RACING
Tlumič navržený tak, aby bezchybně sloužil na jakékoli sjezdové trati, za jakýkoliv podmínek.
Tlumič se interně nastavuje na základě objednávky od zákazníka. Pro správné nastavení je potřeba vyplnit objednávkový formulář s informacemi o svém kole, hmotnosti jezdce atd. Pro objednání nás prosím kontaktujte na info@fdfbikeshop.cz.
TLUMIČ SE PRODÁVÁ BEZ PRUŽINY!
Kromě již legendárního životopisu EXT s hrdostí představuje novou řadu Arma V4. V4 je speciálně navržen tak, aby zvýšil laťku toho, co je možné v technologii MTB tlumičů. Nenechte se zmást podobným vzhledem jako jeho předchůdce V3, protože pod povrchem V4 se nádherně optimalizují a vylepšují již v minulosti převratné technologie. EXT staví na svém prestižním rodokmenu v motoristických závodech a pilně pracuje na vytvoření tlumiče, který zajišťuje jeho právoplatné místo jako inovativního lídra v oboru na vysoce konkurenčním trhu MTB.
V4 si nejen zachovává a vylepšuje základní aspekty V3, jako je jeho jedinečné charakteristika tlumení ve střední části, hydraulický bottom-out a pozoruhodné řízení tlumení vysoké rychlosti, přičemž současně řeší a integruje zpětnou vazbu od našich jezdců. V4 nabízí pozičně senzitivní hydraulický "top-out" systém, frekvenčně závislé tlumení, externě nastavitelný HBC a ocelovou hřídel tlumiče potaženou DLC. To vše a ještě více přichází v silnějším, ale tišším balení.
- Metrické a Imperiální rozměry tlumiče
- Klasické uchycení tlumiče
- 4 možnosti nastavení (LSC-HSC-LSR-HBC)
- PSR (Position Sensitive Rebound), nový jedinečný hydraulický "top out" systém, který eliminuje drsný horní doraz tlumiče a zlepšuje citlivost
- Jezdci nyní mohou nastavit vysokorychlostní a nízkorychlostní kompresi pomocí běžného multiklíče, který potřebuje pouze 5 mm a 4 mm imbusové klíče
- Frekvenčně závislé tlumení nastavitelné HBC (Hydraulic Bottom-out Control): Před časem vyvinut společností EXT pro motorsport a později zaveden do MTB aplikací, nový systém HBC je nyní výkonnější a začíná v posledních 20 % zdvihu. To umožňuje zvolit nižší tuhost pružiny pro maximální poddajnost, trakci a kontrolu
- Žádné riziko kavitace: ventily s vysokým turbulentním průtokem udržují tlumicí síly nezávislé na změně viskozity a teploty pro dokonalé vyvážení tlaku. Eliminují provzdušňování a kavitaci, to vše s velmi nízkou hysterezí pro zlepšení dynamické odezvy
- Nové povlaky kluzáků: zlepšená životnost díky novému patentovanému povlaku DLC na hřídeli z chrom-molyové oceli a inovativnímu patentovanému procesu povlakování trubek DHC, oba zajišťují maximální odolnost proti opotřebení
- Olej EV2S, kapalina s vysokým viskozitním indexem a fenomenálním viskozitním poměrem
- Pružinová axiální ložiska zajišťují vyrovnání, zabraňují drhnutí pružiny a minimalizují její hluk
- Rezervoár s velkoobjemovou konstrukcí měchýře, nafouknutý pouze na 55 psi
- Celkové tišší
Hydraulická BOTTOM-OUT technologie (HBC)
Společnost EXT Racing Shox představila tuto funkci na World Rally Car v roce 1994. Systém Hydraulic Bottom-Out umožňuje progresivní kompresi a díky tomu je možné jezdit s měkčí pružinou pro lepší a zlepšenou trakci. Systém HBC ovládá pouze posledních 15% zdvihu. Můžete se tedy spolehnout na měkčí pocit a velkou podporu v posledních milimetrech na zadní zdvihu vašeho kola. Více než 50% vyhrazené hydraulické síly výhradně k ovládání bottom-out. Díky tomu můžeme použít menší dorazový kroužek a můžete počítat s každým milimetrem vašeho zdvihu. Systém V3 HBC, který je součástí modelu STORIA a ARMA, není externě nastavitelný.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.