Commencal FRS OHLINS EDITION PURE WHITE
Popis
Commencal FRS OHLINS EDITION PURE WHITE
Prudké freeridové "lajny", velké skoky, řádění v bike parku anebo pořádné "déháčko"... se vším si nový FRS poradí!
Design nového FRS nebyl úplně jednoduchý. Kolo, které vypadá zdánlivě jednoduše, je ale nabito technologií, kterou Commencal čerpá z jejich zkušeností a předchozích modelů FRS. Nový model FRS se točí kolem třech hlavních bodů – kinematika, geometrie a samotná konstrukce rámu. To vše přináší vyšší výkon a spolehlivost.
Commencal věří, že základem je pracovat s dobrými materiály. Proto používají Triple Butted hliníkové trubky (AL 6066), které nabízejí hned několik výhod:
- Tvar trubek je vylepšen tak, aby se zlepšily mechanické vlastnosti
- Hmotnost rámu je optimalizována a je vylepšen podélný a příčný flex rámu
Díky kinematice jsou zachovány dvě odlišné polohy vahadla, které jsou lehce upravit:
- Použití pružinového nebo vzduchového tlumiče bez jakýchkoliv kompromisů
- Volba mezi dvěma nastaveními zaměřenými na Grip – přilnavost (SENSITIVE) nebo Liveliness – živost (RESPONSIVE)
- 2 lineárnější kinematické křivky pro lepší kontakt se zemí a větší pohodlí při využití celého zdvihu kola
- Méně SAGu, aniž by to bylo nepříjemné
Spolehlivost je jedním z hlavních bodů, na které se Commencal zaměřuje bylo změno několik detailů na rámu:
- Velká "oversized" ložiska a design vahadla tak, aby se minimalizovalo namáhaní působící na tlumič. Tento design zajišťuje lepší provoz a optimalizuje spolehlivost
- Uchycení tlumiče je ve spodní rámové trubce, které je "čistější" a není komplikované
Dalších pár bodů, na kterých Commencal pracoval:
- Bowden a hadička prochází co nejblíže hlavnímu čepu, aby se snížil posun a opotřebení
- Nové gumové dorazy na hlavové trubce
- Chránič zadní stavby je nyní vyroben z husté pěny (Double Density Foam) a jeho tělo je vyrobeno z polypropylenu, které lépe drží na řetězové vzpěře
- Chrániče spodní rámové trubky proti kamenům a Shuttle pad
FRS je zkrátka DH kolo bez jakýchkoli kompromisů
SPECIFIKACE
Rám: | FURIOUS |
27,5" / 200 mm zdvih / Triple butted T4, T6 Alloy 6069 / Enduro bearings | |
Barva: | PURE WHITE - lesklá |
Tlumič: | OHLINS DH38 AIR |
250 x 75 mm / HSC / LSC / rebound / Spring: 343 lbs na S, 388 lbs na M, 434 lbs na L, 480 na XL | |
Vidlice: | OHLINS DH38 AIR |
27,5" / TTX 18 damper / Ramp Up chamber / HSC / LSC / LSR / BOOST (20 x 110 mm) / 54 mm offset | |
Hlavové složení: | ACROS Alloy ZS44 / ZS56 |
zapouzdřená ložiska | |
Představec: | RIDE ALPHA DH 40 |
délka 40 mm / průměr 31.8 mm | |
Řidítka: | RIDE ALPHA R27 780 – velikost S / RIDE ALPHA R27 780– velikost M a L / RIDE ALPHA R27 800 – velikost XL |
RIDE ALPHA R27 / šířka: 780 mm / průměr: 31.8 mm / stoupání: 27 mm / alloy 6061 – S, M, L | |
RIDE ALPHA R27 / šířka: 800 mm / průměr: 31.8 mm / stoupání: 27 mm / alloy 6061 – XL | |
Gripy: | ODI ELITE MOTION |
černé | |
Brzdy: | TRP DH-R EVO |
4-pístové / TRP R1 /203 mm, 6 děr | |
Řazení: | SRAM GX DH |
7sp | |
Vodítko řetězu: | E13 VARIO |
32-34t | |
Zadní přehazovačka: | SRAM GX DH |
7sp | |
Středové složení: | SRAM DUB |
Pressfit | |
Kliky: | TRUVATIV DESCENDANT DH |
165 mm / DUB / Převodník: TRUVATIV Descendant DH X-Sync, 34t | |
Řetěz: | KMC X11EL |
Black | |
Kazeta: | SRAM GX DH |
7sp / 11-25t | |
Ráfky: | DT SWISS F1900 CLASSIC |
27,5" – 32 děr / 30 mm vnitřní šířka / tubeless ready | |
Náboje: | DT SWISS DT 350 |
zadní: 32 děr / 12 x 150 mm / sealed bearings / přední: 32 děr / Boost 20 x 110 mm | |
Niple & Špice: | DT SWISS COMPETITION |
J-Bend / 2.0 - 1.8 - 2.0 mm / double butted / stainless/ with Nylok | |
Pláště: | zadní: MAXXIS MINION / přední: MAXXIS ASSEGAI |
přední: 27,5" x 2.4" 3C / MAXX TERRA / DH CASING /// zadní: 27.5" x 2.50" 3C / MAXX GRIP / DH CASING | |
Sedlovka: | SDG MICRO I-BEAM |
průměr: 31.6 mm / délka: 250 mm | |
Sedlo: | SDG PATRIOT I-BEAM |
Kevlarové výztuhy | |
Hmotnost: | 16,4kg |
Příslušenství: | bez pedálů, chránič spodní rámové trubky, chrániče zadní stavby, shuttle pad, gumové dorazy na vidlici |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář